Met de Trimline Fires haarden heeft ThermoCet een nieuwe dimensie aan de haardbeleving gegeven. Prachtig vormgegeven, doorspekt met de laatste technologieën en voorzien van alle gemakken. Aan Sparklet om deze ervaring ook online te realiseren. Om bezoekers niet alleen te informeren, maar juist te inspireren. Om het vuur aan te wakkeren. En zo Trimline Fires op de kaart te zetten. In binnen- én buitenland.
Haarden waar je hart sneller van gaat kloppen. Die van een woning een thuis maken. Met de Trimline Fires lijn heeft haardenfabrikant ThermoCet een waar kunststukje geleverd: de perfecte combinatie van techniek én comfort. Voor deze lijn haarden ontwikkelden wij een podium dat toekomstige haardbezitters online informeert en, bovenal, inspireert.
De vraag
Opgeleverd
WordPress website met internationale merkbeleving
Onze activiteiten
Strategie & conceptontwikkeling
UX/UI webdesign
WordPress maatwerk ontwikkeling
Projectbegeleiding
Contentcreatie
Realisatie
Warm lopen voor een Trimline Fires haard
Vermogen, rendement, gewicht…allemaal eigenschappen van een haard. Maar bij ThermoCet en Sparklet weten wij dat het niet gaat om harde, koude cijfers. Het gaat om genieten. Om het wegdromen voor de haard. Om het thuiskomen na een lange dag werken en met één druk op de knop de vlammen te zien dansen. Om het open haard-gevoel dat ontspiegeld glas je geeft. Om de eindeloze vlammen die je krijgt dankzij een hoogglans zwarte achterwand. Dat geeft plezier. Dat geeft warmte.
Daarom dacht Sparklet een online klantreis uit waar we de bezoeker door de warme wereld van Trimline Fires leiden. Waar de verschillende vuurzichten, die zo bepalend zijn voor de uitstraling van een haard, op een prachtige wijze presenteren. Waar de opties die het comfort verhogen en de uitstraling verrijken uiteen worden gezet. Waar vuur van het scherm afspat. En dat resulteerde in pagina’s waar specificaties, cijfers en tabellen schitteren in hun afwezigheid. Pagina’s waar bewegende vlammen over je scherm dansen, waar panoramahaarden in volle glorie worden afgebeeld en domotica een onderdeel van de haard is, geen statistiek.
Aan alles gedacht
De zoektocht naar dé perfecte haard eindigt bij een specifiek model. Deze modellen worden door dealers wereldwijd aangeboden en zijn niet alleen in volle glorie in showrooms te zien, maar ook in online catalogi. Veelal gepresenteerd als een webshop pagina waar sfeer en beleving naar de achtergrond verdwijnen. Voor Trimline Fires wisten wij dat het anders moest. Samen met ThermoCet werden unieke iconen uitgewerkt, videobeelden uitgezocht, en fotogallerijen samengesteld. Ieder model is voorzien van een eigen productomschrijving die tot de verbeelding spreekt. Beeld is in overvloed aanwezig. En alle informatie is aanwezig: van maattekeningen tot specificatietabellen. Maar de beleving is gebleven.
Het resultaat
Samen met ThermoCet gingen wij op zoek naar de online presentatie die de Trimline Fires haarden eer aan zou doen. Met de nadruk op samen. De royale beeldenbank werd na inventarisatie uitgebreid en high-end video’s werden gecreëerd. Gesterkt door het prachtige beeldmateriaal, en in ThermoCet een partner die ook online wilde innoveren, wisten wij een online platform te creëren dat eer doet aan Trimline Fires. Met een tone of voice dat het vernuft en de passie waarmee de haarden worden ontwikkeld onder woorden brengt. Subtiele animaties zorgen voor de finishing touch: een website van internationale allure. Een website dat online de vlam aanwakkert en waar de komende jaren op voortgeborduurd kan worden. Een website waar wij trots op zijn.